Betreft de bezorging
- Wij bezorgen onze producten in heel België en Nederland (Geen verzending mogelijk naar Nederlandse eilanden).
- Wij verzenden gratis binnen België vanaf €75, naar Nederland vanaf €100, tenzij anders vermeld bij het artikel.
- Alle artikels uit de categorie “Voorgevormde vijvers” kunnen afgehaald worden indien bij ons op voorraad. Indien niet op voorraad moet u rekening houden met 2 a 3 weken voor deze klaarstaat voor u. Wenst u deze toch te laten leveren dan kost de levering €99,25. Deze worden rechtstreeks door onze leverancier op het opgegeven verzendadres geleverd na afspraak. (onze leverancier neemt contact met u op)
- Japanse Koi kunnen niet aangekocht worden en verzonden via onze website. Deze dient enkel als catalogus. De voorraadstatus wordt elke 15min gesynchroniseerd met onze fysieke winkelverkoop. (niet al onze koi zijn gefotografeerd en staan online. Kom deze zeker vrijblijvend bezichtigen!)
- Bepaalde artikels (zoals aquaria) kunnen niet bezorgd worden door een standaard koeriersdienst. Wenst u dit toch te laten leveren? neem dan contact op via webshop@vijversdemars.be voor onze leveringscondities. Wij vermelden steeds bij de omschrijving van het product indien dit niet kan bezorgd worden via de koeriersdienst.
- De levering kan 1 tot 5 werkdagen in beslag nemen.
- U ontvangt steeds een tracking nummer.
- Bestellingen worden bezorgd op maandag t/m zaterdag; Bezorgen op zon-, en feestdagen is helaas niet mogelijk.
- Bezorgtijden tussen 09.00 en 18.00 uur.
- In drukke perioden, zoals bijvoorbeeld rond de feestdagen, kan het voorkomen dat uw product ´s avonds wordt bezorgd.
- Heeft u schade bij de levering? Mail ons dan foto’s door naar webshop@vijversdemars.be.
Voor pakketlevering wordt gebruik gemaakt van een koeriersdienst, POSTNL, DPD of BPOST, die zelf de bezorgroute en bezorgtijd bepaald. Wij hebben hierdoor geen invloed op het exacte tijdstip waarop uw product op het ontvangstadres wordt afgeleverd.
Voor palletlevering wordt gebruik gemaakt van DINA logistics, die zelf de bezorgroute en bezorgtijd bepaald. Wij hebben hierdoor geen invloed op het exacte tijdstip waarop uw product op het ontvangstadres wordt afgeleverd.
Wanneer uw bestelling een palletlevering omvat nemen wij contact met u op om de leverdag af te spreken. Indien
de pallet niet veilig op de oprit kan geplaatst worden dient er telkens iemand aanwezig te zijn om de levering in ontvangst te nemen. Moet de transporteur een nieuwe afleverpoging inplannen dan kunnen deze kosten aangerekend worden. Voor meer informatie en de mogelijke kostprijs hiervan neem contact met ons op.
Wanneer wij toevallig in de buurt zijn kan het voorvallen dat wij persoonlijk uw bestelling leveren. U ontvangt dan geen trackingnummer maar een bericht, mail of telefoontje van ons!